Działalność Tom Martin Poland Sp. z o.o. jest zgodna z potrzebami i oczekiwaniami klientów, przy jednoczesnym spełnianiu obowiązujących Firmę wymagań prawnych, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz przy ciągłym doskonaleniu wdrożonego w Firmie systemu zarządzania jakością.
Firma, aby być konkurencyjną oraz utrzymywać dobre wyniki ekonomiczne w branży gospodarki odpadami, musi funkcjonować zgodnie z takimi standardami, które stale podnoszą jakość usług i zwiększają satysfakcję, zaufanie klientów, pracowników, dostawców oraz społeczności lokalnej.
Cel ten realizowany jest poprzez:
![polityka_1](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_600,h_583/https://tom-martin.pl/wp-content/uploads/2018/08/polityka_1-600x583.png)
Jesteśmy świadomi, iż motywacja naszych pracowników zależna jest od poziomu ich umiejętności, przebytych szkoleń oraz zrozumienia wykonywanych zadań. Jest to część trwającego programu szkoleniowego, zgodnie z którym polityka jakości jest przekazywana pracownikom i rozumiana na wszystkich poziomach firmy.
Prezes Zarządu
![podpis](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_300,h_42/https://tom-martin.pl/wp-content/uploads/2018/12/podpis.png)
Dołącz do nas: